<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2408197979157526572\x26blogName\x3dBUTTERFLY+oRaNge\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://butterfly-disismyworld.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://butterfly-disismyworld.blogspot.com/\x26vt\x3d721694764608673652', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
NUR AFIFAH MUSTAPHA

Knowing me is so nothing. But to know each other in the world of blogging is the best we can do!

:

Friends:
http://miellatoinkz.blogspot.com/

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
Satu Dua Tiga (part 1)
written on Wednesday, December 29, 2010 @ 3:47 AM ✈

Aduhhh. So sorry guys for being so lembab create entry. Hoy hoy. Dont know why akhir-akhir nih otak aku sangat slow. Memang gila-gila slow lah sampai langsung takde idea bernas untuk blogging. Yang aku buat lately nih ialah BLOGWALKING. huhu. Mai sini aku habaq kat uoolllssssss tentang dua orang blogger yang WAJIB aku usha tiap kali aku blogging. Opppsss! Salah...kalau tak blogging pun aku tetap bukak dua blog ini....come come my dearsss....



Nombor satu......


irinenadia.blogspot.com

Haahhh... Ni minah kerdil sorang nih. Bukan badan dia kerdil tau. Tapi umur dia. Wehh, dia muda dari aku baiii....tapi BLOG dia tip top meletoppp uoollssss. Di samping tu, dia ada la gak jadi cover majalah. Tu yang tambah populariti dia. Haiiisssh Adik Irine Nadia oiii....hebat kau. Abang dia si Aizul Marcello pun blogger letuppss jugak tau! Main hangkut kerabat nampakkkk....haha. Takpe lah, yang penting aku suka tengok segala photoshoot adik beradik marcello nih. Sangat cantekkkk okay... :D

*pssstt...boyfriend Irine ni hensem tahu. haha. Sekali la aku usha dua-dua, senangggg. :D



Nombor dua......


honeykoyuki.blogspot.com

Ni sorang lagi blogger yang aku minat habis style and blog dia. Urban weh si Dr. Fatin Liyana sorang nih! Tak percaya kau pergi usha blog dia. Ni la minah pertama aku kenal yang sangat daring walau bertudung. Dan dia jugak la minah REBEN yang beautiful. Dia selalu gak ada photoshoot dengan photographer hebat. Fabulous! Student medic ni wehhh...entah bila masanya dia ngadap blog. Tapi yg penting, blog dia memang letuppss..haha.

*psssstt....Fatin Liyana ni student medic kat Universiti Padjadjaran, Indonesia. Under sholarship MARA nih. Da boooommm lah!



nombor tiga.....
(dan dan je tulisan jadi kecik. sebab no.3 ni takat nak tayang gambo diri sendiri yg blognya langsung tak letuppss. eh tapi aku appreciate sangat mereka yg jadi follower aku tau! sayang korang banyak-banyak okayyy. haha)







Okay, tamat. Jangan pulak ada yg cuba bandingkan aku dgn dua blogger feymes di atas yeww....aku piat telinga korang nanti. Hahaha. Yang penting, blogging ni bukan cari feymes, tapi kepuasan. Puas! Puas! Seeeeee yahhhh... daaaaaa... ^_^



L.O.V.E
nurafifahmustapha



Labels:


8 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life