<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2408197979157526572\x26blogName\x3dBUTTERFLY+oRaNge\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://butterfly-disismyworld.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://butterfly-disismyworld.blogspot.com/\x26vt\x3d721694764608673652', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
NUR AFIFAH MUSTAPHA

Knowing me is so nothing. But to know each other in the world of blogging is the best we can do!

:

Friends:
http://miellatoinkz.blogspot.com/

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
seorang AKU
written on Thursday, November 18, 2010 @ 5:51 PM ✈



Seorang Aku ini lebih suka duduk bawah-bawah. Dia suka profil rendah-rendah. Tak mahu berlegar dalam permasalahan dengan insan-insan lain. Dia enggan bersemuka dengan Encik Problem. Tapi kadang-kadang dia dikejar dan diburu oleh Encik Problem. Huh, memang problem sungguh.



Dia suka warna ungu. Ungu melambangkan apa ya? Ada sapa-sapa yang tahu? Hehe. Shawl dalam gambar ni pun ungu sebenarnya. Tapi terlindung dek element Holga-ish. Apa tu Holga-ish, sila Google. *Oh aku sikit-sikit Google. Hoho~



This is her beloved cool mama. Yes, her mama is always cool and adorable and awet muda. *Hehe, orang cakap ya bukan aku saje. Dia pun tak tahu apa yang mama dia makan sampai boleh maintain macho. Kalah seorang Aku itu. Muda-muda dah berkarat dengan Encik Problem. Hahaha.


pssstt...pssstt.......


Hari ni ada seorang insan telah SMS aku dan mengatakan yang dia telah berdosa besar kat aku. Dia mintak maaf and mintak aku doakan dia exam. And dia mengharapkan aku memaafkan dia. Oh, betapa aku tak mengerti dan bercelaru. Minda dan hatiku bersatu mencerna setiap bait ayat SMS itu. Tak mengapa lah. Aku malas nak balas. Aku balas kat sini je lah. Kalau nasib baik, orang itu akan terbaca SMS di sini.

p/s : Awak....apa pun yang dah terjadi dan apa pun yang bakal datang, awak perlu tahu, saya bukan jenis orang yang simpan dendam. Apa lagi yang membuatkan awak tak tenteram memikirkan tentang saya? Tolong lah...let bygones be bygones. Saya dah lama maafkan awak. Apa lagi yang awak nak risaukan. Awak jugak yang memilih untuk berada dalam situasi ini. Saya hanya mengikut rentak permainan awak. Saya berjaya kan akhirnya. Tapi takkan awak pulak yang kalah dalam permainan awak sendiri? Jangan terus-menerus rasa bersalah kat saya. Saya tak simpan LUKA itu. Saya tak benci sapa2. Kalau masih ada sesuatu RASA yang tersimpan dalam hati awak tu, baik awak buang. Lupakan semuanya termasuk SAYA. Oh, by the way, Good Luck ya for exam...............



LOVE,

afifahdamia

Labels:


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life