<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2408197979157526572\x26blogName\x3dBUTTERFLY+oRaNge\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://butterfly-disismyworld.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://butterfly-disismyworld.blogspot.com/\x26vt\x3d26825635324453903', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
NUR AFIFAH MUSTAPHA

Knowing me is so nothing. But to know each other in the world of blogging is the best we can do!

:

Friends:
http://miellatoinkz.blogspot.com/

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
Gardening : Sesi Hitamkan Muka
written on Sunday, November 7, 2010 @ 5:43 AM ✈


Pegawai Jabatan Perhilitan dan Perhutanan yang terbaru telah dilantik. Sungguh berkaliber*in bracket. Sungguh cemerlang*in bracket. Semuanya in bracket sebab......ia adalah auta. Okay, aku bukan pegawai, tapi aku telah berjaya berkebun di kebunku bersama-sama familiku.



Ahahhaa...sempat lagi main cak-cak kat celah pokok. Hey, pokok ni sangat besar tau. Tengok batang pokok ni pun dah tau. Tak cukup satu pemeluk aku. Weeeee~



Ini....ala-ala Hindustani. Aku tau korang selalu tengok filem Hindi kan, kan, kan?? Lagi-lagi yang ada Dato' S.R.K  berlakon. Atau Kajol atau Salman Khan... Hah, macam ni la diorang... main celah-celah semak. Yang aku ni pulak... mengada-ngada masuk semak. HAHA. (saje nak feeling cam hindustan)





My mama, my abah and my second brother. Semangat gila berkebun. Kalau boleh habis rumput-rumput semak-samun segala dicantas-cantas. Yang dijaga hanya pokok-pokok yang mengeluarkan hasil lumayan seperti pokok durian, nangka, mangga. Muahaha.




Argghh... lupa pulak nak amik gambar pembakaran terbuka. Perghhh! susah kowt nak padamkan api bila dia dah menjalar. Maklum lah, hari tengah panas terik pulak tu. Fuh, ini pengalaman yang tak dapat dilupakan dan syooookk~


P/S : Nasib baik tepek SPF-20 kat muka. So, tak berapa nak hitam la muka ni. 


Labels:


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life