<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2408197979157526572\x26blogName\x3dBUTTERFLY+oRaNge\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://butterfly-disismyworld.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://butterfly-disismyworld.blogspot.com/\x26vt\x3d721694764608673652', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
NUR AFIFAH MUSTAPHA

Knowing me is so nothing. But to know each other in the world of blogging is the best we can do!

:

Friends:
http://miellatoinkz.blogspot.com/

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
Alhamdulillah Syukur...
written on Sunday, October 24, 2010 @ 10:27 AM ✈


alhamdulillah, Tuhan izinkan lagi aku bernafas di bumi ini.
alhamdulillah, aku masih di sini mengatur langkah sebagai anak dan pelajar.
alhamdulillah, aku peroleh kejayaan juga dari rahmat Tuhanku.
alhamdulillah, aku masih punya peluang untuk berjuang di universiti ini.
alhamdulillah, aku berhasil meniti liku-liku hidupku.
alhamdulillah, aku mampu tangani variasi permasalahanku.
alhamdulillah, aku tetap teguh menempuh hari-hari sedihku.
alhamdulillah, aku senang menjalani hari-hari indahku.
alhamdulillah, aku punya mama dan abah yang menyokongku setiap saat.
alhamdulillah, aku punya keluarga yang membantuku walau apa rintangan.
alhamdulillah, ada sahabat yang sentiasa memahamiku.
alhamdulillah, ada teman yang iringi tawa dan senyumku.
alhamdulillah, Tuhan makbulkan doa-doaku.
alhamdulillah, aku dilahirkan dalam Islam yang syumul.
alhamdulillah, lengkap tubuhku dengan deria organ dari kudrat Tuhanku.
alhamdulillah, ada insan yang sudi menerimaku seadanya.
alhamdulillah, masih juga wujud nilai-nilai murni dan bi'ah kuat di kelilingku.
alhamdulillah, Tuhan selalu ada dekat denganku.
alhamdulillah, Tuhan kurniakan aku hati yang masih terselit keinsafan.
alhamdulillah, masih ada harapan dan masa depan cerah buatku.
ALHAMDULILLAH Tuhanku....

Labels: ,


8 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life