<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2408197979157526572\x26blogName\x3dBUTTERFLY+oRaNge\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://butterfly-disismyworld.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://butterfly-disismyworld.blogspot.com/\x26vt\x3d721694764608673652', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
NUR AFIFAH MUSTAPHA

Knowing me is so nothing. But to know each other in the world of blogging is the best we can do!

:

Friends:
http://miellatoinkz.blogspot.com/

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
again - I AM SORRY - (imapnow)
written on Thursday, August 19, 2010 @ 7:46 AM ✈



bila pikir2 balik, entah berapa banyak kali aku harus mengarang dlm blog ku ini tentang SESUATU nih. ya, SESUATU. entah sampai bila nak tamat perkara2 mcm ni dalam hidop aku. kadang2 aku rasa penat. kadang2 aku rasa malas nak layan. buang masa pun ada. menyampah pun ada. yela, mana tak nya, perkara2 spt ini membuatkan kepala pusing dan jiwa x tenang. assignment tu hah banyak berlambak2 nak dibuat dan disiapkan. bikin hidop gawat jaa....

apa2 pun, post kali ni aku ingin focus kan kpd someone. you.....IMAPNOW.....yes, u, imapnow....

a letter for you : imapnow

"awak tahu kan....perkara2 silam yg pernah dilalui bukan sesuatu yg mudah untuk manusia atau insan biasa spt kita melupakannya. bila sampai satu persimpangan yg memaksa saya atau awak memilih jalan berlainan, itu bukan satu pilihan yg mudah mahupun menyenangkan. kita semua mempunyai sesuatu yg dipanggil PERASAAN. insan2 normal memang akan wujud dalam hatinya perasaan. tak kisah lah apa jenis perasaan pun kan. bahagia ke, kasih ke, rindu ke, benci ke, dendam ke.......

asal awak tahu....bila sesuatu yg saya lakukan tu adalah di luar jangkaan awak, tak semestinya saya mengumpul amarah terhadap awak. bukan ertinya saya memilih untuk berada di dalam 'perang dingin' yg sejuk lagi dingin. bukan juga saya memilih untuk membiarkan silaturrahim itu berserabut bagai sarang tikus beranak. saya cuma perlukan lebih banyak masa utk saya kembalikan kewarasan minda saya nih. awak sendiri pun sakit jiwa kan kalau berhadapan dengan ketidakstabilan emosi saya selama nih. jadi, saya harap awak mengerti.

awak tak perlu risau. saya tak pernah terfikir pun utk menarik balik kata2 maaf saya utk awak satu masa dulu. saya bukan membenci awak. tapi sebaliknya saya benci diri saya sendiri yg sering kali gagal dalam perkara spt ini.

mungkin saya perlu pergi ke sebuah hamparan padang yg menghijau yg berterbangan kupu-kupu indah atau pun ke sebuah motel kecil molek tepian pantai atau juga sebuah pergunungan bersalji spt gunung Alps atau mungkin ke tengah sawah utk melihat padi menguning, atau, atau, atau.........haish. (berangan je lebih)

ya, mungkin saya perlukan tempat2 indah spt itu utk menenangkan kekacauan dlm hidop saya. saya harap sangat2 agar tiada lagi perbalahan antara akal waras dengan jiwa rimas dlm diri saya nih. berserabut tau x.

maaf lah. awak tak perlu risau tentang apa2. awak hanya perlu meneruskan hidup awak dengan tenang dan tanpa bayangan gila saya. haha. teruskan hidup awak ok. tak ada dendam antara kita, itu yg paling penting kan.

sampai bila?
entah....untuk soalan tu saya tak ada jawapan. mungkin setahun atau mungkin 10 tahun utk saya kembali normal berdepan dengan awak. saya bukan ke mana pun. cuma hilang dalam alam ciptaan saya sendiri je. yang mungkin awak tak dapat temui sehingga lah masa mengizinkannya. betul, semua ni bergantung pada MASA. saya yakin.

apa2 pun, saya nak awak tahu (rasanya awak dah tahu), semua ni hanyalah satu peperangan dalam diri saya sendiri. tak ada kaitan langsung dengan awak. awak sentiasa ok, saya tahu tu. saya yg bermasalah kan. jadi, saya yg harus pergi dari semua nih. saya perlu lakukan sesuatu utk kembali normal dan mempunyai hidop baru yg lebih bermakna.

thanks for being with me selama nih tak kira apa pun yg berlaku, baik atau buruk dlm hidop saya. terima kasih ya. and i wish u luck for all the way u need to go through in your life. nice to meet u. see yah some more time, next time, one time and some other time....perhaps..."

SALAM.




Labels:


2 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life