<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2408197979157526572\x26blogName\x3dBUTTERFLY+oRaNge\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://butterfly-disismyworld.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://butterfly-disismyworld.blogspot.com/\x26vt\x3d26825635324453903', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
NUR AFIFAH MUSTAPHA

Knowing me is so nothing. But to know each other in the world of blogging is the best we can do!

:

Friends:
http://miellatoinkz.blogspot.com/

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
Hati perempuan lembutnya lahaiiii.
written on Saturday, December 11, 2010 @ 11:23 PM ✈



 

Bila cakap pasal HATI, perempuan lah yang nombor satu cepat touching (oh, gaya macam ada jenis lain selain perempuan lelaki). Tapi perkara ini sudah termaktub kerana perempuan diciptakan bersamanya peneman paling setia iaitu Air Mata. Tak sah weh kalau perempuan tak nangis. Cuba angkat kaki mana-mana prempuan yg tak pernah nangis?? Kau, kau, kau tipu tak pernah nangis. Memang lelaki pun nangis jugak. Tapi perempuan o.v.e.r la sikit. Sila setuju.

Cuba tanya aku, pernah ke aku tak nangis? Haha. Perhati betul-betul soalan tu. Pernah ke aku tak nangis?? Bukan 'pernah ke aku nangis?' okay. Bila ada masalah, tak kisah la masalah jenis apa pun, nangis je la aku tahu. Itu paling senang. Let see, how much air mata pernah keluar. Oh okay, sangat banyak. Tapi tak lah macam lautan Hindi tu. Orait, jom layan puisi sekejap....



Wanita & Air Mata

Setinggi awan,

Langit putih jadi saksi,

Ada lakaran di situ,

Lakaran mata kamu srikandi bumi,

Yang membawa maksud dari hati.


Berpijak bumi tujuh lapis,

Berbumbung langit tujuh petala,

Di mata kamu srikandi dunia,

Terpalit sisa-sisa air jernih,

Sejernih hujan dari kudrat Tuhan.


Kalau pedih yang kamu rasa,

Gugurkanlah air jernih itu,

Jangan tanam benih kesumat,

Kerana kamu wanita,

Yang sentiasa punya teman,

Teman secangkir air mata.

created by : NUR AFIFAH MUSTAPHA 91






L.O.V.E

fiefamustapha


Labels:


2 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life