<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2408197979157526572\x26blogName\x3dBUTTERFLY+oRaNge\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://butterfly-disismyworld.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://butterfly-disismyworld.blogspot.com/\x26vt\x3d721694764608673652', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
NUR AFIFAH MUSTAPHA

Knowing me is so nothing. But to know each other in the world of blogging is the best we can do!

:

Friends:
http://miellatoinkz.blogspot.com/

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
The Day Out
written on Tuesday, November 30, 2010 @ 8:38 AM ✈


Yes! Last week, aku berjaya hang out with some of ma friends and YES! Duit aku juga mengalir keluar seperti air Sungai Lubuk Manggis!! You know, happy rasanye bila dapat jalan-jalan. But still hati tu gundah gulana melihat kepingan RM laju saje keluar dari wallet. >_<

*YES = Year End Sale. (bagus Pipah, kau warganegara yg berhemah sebab kau menyumbang kepada peningkatan ekonomi negara sebanyak 2%. LOL.)

 


Naaahhh....meet JENNY. She's so cute right? Hehe. Kebetulan time nak makan kat T.C.R.S, this one English family duduk sebelah meja kitorang. Ok, aku tersangatlah excited tak dapat nak cakap apabila tertengok Jenny yang sangat2 comel sedang duduk golek-golek dalam kereta tolak dia. Mak ayah dia pulak sangat la 'open' dengan kitorang. Baik-baik sayang *sesat. Before Jenny and her family pulang, aku yang belum habis makan, cepat-cepat bangun and.... "Can I snap a pic with her?". "Yeah, of course," ujar mama Jenny. AND....here you are! A pic with cutymuty JENNY! 



Seperti yang telah diberitakan, "Duit mengalir seperti air Sg. Lubuk Manggis". Memang memang. Memang mak bapak kitorang cop duit, biar anak-anak senang shopping sampai muntah. HAHA. Tapi kan, di samping mak bapak cop duit, government pun begitu juga. Memang scholarship 4bulan tu kitorang habiskan 20% di bulan pertama. Brilliant! Belilah barangan jenama 'Malaysia Boleh'! *tiba-tiba



Bila tiba bab M.A.K.A.N, nurafifahmustapha@yahoo.com lah orang pertama! Pantang perut sakit, makanan jugak lah yang dicari. Tak adanya nak cari toilet ke apa. Habis, kalau kau sakit perut nak buang air pun kau cari makanan jugak? Oh yes, ini lah namanya Orang Kureng Siuman. Hadoiiihh....



Time tu, kitorang merayau ke beberapa tempat di Malaysia ni. Antaranya Taman Tasik Permaisuri. Waktu ni walaupun dah penat, aku gagahi juga lah demi seharian bersama mereka sekaligus menyeleberate birthday Nur Achinta. Ketika lepak-lepak makan kek di taman tasik nih, ramai bapuk-bapuk dan maknyah segala berteraburan kat sini. Memandangkan aku lah satu-satunya Gadis Solo, mereka menyeru agar aku berpacaran bersama bapuk-bapuk itu. Oh sahabat.... T_T  



Aktiviti terakhir kitorang adalah melawat Lubuk Manggis, yang terletak berdekatan dengan Sg. Congkak. Walaupun tak dapat mandi seluruh badan, mandikan seluar pun tak apa... 

Oh ya! Ada satu cerita di sini! Nak dijadikan ceritanya, member sorang ni suruh la aku campak kunci kereta kat dia. Aku baling la kunci kereta tu dengan penuh semangat. Tahu-tahu balingan aku tu membawa padah apabila tangan aku terpusing ke arah sebaliknya! Damn! Aku tercampak kunci kereta ke dalam sungai yg sedang deras mengalir tu! Kau bajet macam mana Pah oiii.... Buat niaya je! Kelam kabut aku berlari memijak batu-batu sungai sampai kaki luka pun tak kesah dah. Sumpah sakit. Tapi tak apa, aku teruskan mencari. Alhamdulillah, dengan sekali cekup saje aku berjaya mendapatkan kunci tersebut. -The End-

MORAL : Sila berhati-hati ketika di tempat orang, atau kau hanya menempah bencana. (memang bencana kalau kunci kereta hilang dalam sungai!)



L.O.V.E

fiefamustapha


3 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life